Satu Cara Mudah untuk Dapatkan Green Dari Luar Rumah Anda Ke Rumah Anda

Satu Cara Mudah untuk Dapatkan Green Dari Luar Rumah Anda Ke Rumah Anda

Terdapat pelbagai perkara yang semakin meningkat di belakang rumah anda yang anda boleh menggunakan di rumah anda. Perkara-perkara mudah, perkara yang kita ambil mudah, sekarang dan kemudian perkara yang kita cuba untuk memusnahkan.

Yang asas adalah dandelion. Kita berjuang secara berterusan dalam rumput kita, menariknya, semburan, dan cussing di dalamnya. Tetapi rumpai ini sedikit degil mempunyai lebih banyak faedah daripada kita boleh bayangkan. Saya baru-baru ini melihat Herba Pembelajaran dan aku tercengang-cengang manfaat kesihatan dandelion.

Dandelion adalah sangat baik untuk jantung anda, ia adalah tinggi kalium dan magnesium yang mengurangkan tekanan darah tinggi. A dataran teh bunga dandelion boleh membantu mengurangkan rasa sakit dari sakit kepala, senggugut, sakit belakang, sakit perut dan kemurungan. Ia mempunyai vitamin dan mineral untuk melawan penyakit hati, membersihkan darah, membersihkan sistem anda, membubarkan batu karang, dan meningkatkan kesihatan usus anda secara keseluruhan. Dandelion adalah sumber yang kaya dengan beta-karotena, vitamin A, zat besi, kalsium, magnesium, fosforus, protein, dan vitamin B thiamine dan riboflavin.

Sebenarnya, dandelion mempunyai semua ciri-ciri untuk membuat tulang yang kuat, membantu mengurangkan berat badan, membantu mengawal diabetes, dan melawan sesetengah jenis kanser. Oleh kerana vitamin B, ia juga akan membantu mengurangkan tekanan dan kebimbangan.

Menurut USDA. buletin # 8, "Komposisi Makanan", ia telah disenaraikan sebagai keempat sayuran terbaik hijau untuk nilai pemakanan.

Manfaat tumbuhan dandelion adalah luar biasa, tetapi dengan apa-apa bekerja dengan profesional naturapathic sebelum mendiagnosis diri sendiri. Bagi yang lain daripada kita, apabila anda menarik bahawa rumpai 'dahsyat', mengapa tidak menambah kepada salad anda, atau membuat secawan teh dengan itu, dan menikmati semua faedah-faedahnya.

Sebaliknya membenci jatuh dandelion cinta dengan bunga, mempertimbangkan pembelajaran maklumat lanjut dan berseronok meniup benih putih, mengetahui bahawa anda menyebarkan kesihatan di seluruh kawasan kejiranan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar