Menyembuhkan Saluran Kencing - Satu Rawatan Alternatif UTI

Menyembuhkan Saluran Kencing - Satu Rawatan Alternatif UTI

Terdapat pelbagai cara untuk menyembuhkan saluran kencing tetapi doktor anda akan kemungkinan besar tidak pernah menyebut satu pun. Ini kerana rawatan UTI alternatif akan kemungkinan besar syarikat-syarikat farmaseutikal kos berbilion-bilion dolar.

Walaupun antibiotik kadang-kadang tidak bekerja untuk jangkitan saluran kencing, mereka masih dianggap bentuk terbaik rawatan tradisional. Hanya doktor kesihatan semulajadi menetapkan rawatan UTI alternatif lebih antibiotik.

Tetapi kajian menunjukkan bahawa ubat alternatif harus baris pertama anda pertahanan.

Mengapa Anda Perlu Pilih Rawatan Alternatif UTI

Adakah anda tahu bahawa antibiotik hanya akan bekerja kira-kira 75% daripada masa? Anda kemungkinan besar membaca artikel ini kerana anda mengambil antibiotik tidak berjaya. Kajian menunjukkan bahawa kira-kira 1 dalam 4 pesakit yang mengambil antibiotik akan membangunkan semula jangkitan lain dalam tahun yang sama rawatan.

Ini adalah sebahagian besarnya kerana antibiotik akan membunuh bakteria yang baik dan buruk dalam saluran kencing. Dan pundi kencing yang sihat sahaja dapat mencegah serangan masa depan dengan banyak bakteria baik. Oleh itu, adalah penting untuk belajar bagaimana untuk mengubati UTI secara semulajadi dan mencegahnya secara semula jadi juga!

Berikut adalah 5 tips untuk menyembuhkan saluran kencing anda.

Menyembuhkan Saluran Kencing

1. Cara yang paling cepat untuk memulihkan kesihatan adalah untuk memulihkan pH dalam pundi kencing anda. Anda boleh melakukan ini dengan makanan yang membantu tubuh mengepam bakteria 'buruk dari sini. Anda perlu menggabungkan makanan ini ke dalam diet anda dengan segera: kale, bayam, ubi, keladi, zucchini, lobak merah, labu, bawang, air mineral, brokoli, sawi, sayur-sayuran bit, terung, kacang hijau, avokado, anggur, pear, dan epal .

2. fungsi buah pinggang adalah amat penting untuk memerangi dan mencegah UTI. Pekat jus alfalfa boleh secara mendadak meningkatkan fungsi buah pinggang yang akan membantu badan membahayakan dirinya sendiri toksin dan meningkatkan aliran air kencing.

3. Cranberries juga telah ditunjukkan untuk menjadi sangat memberi manfaat kepada penghidap. Satu sebatian dalam cranberry telah terbukti untuk membantu flush E coli bakteria yang melekat pada dinding saluran itu. Makan cranberry boleh menjadi sangat penting bagi pesakit ulangan.

4. Meningkatkan imuniti anda dengan makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran juga penting untuk melawan jangkitan ini dan mengelakkannya. Anda juga perlu menambah vitamin C (juga dikenali sebagai asid askorbik) secara berkala untuk memastikan imuniti anda tinggi.

5. minum satu cawan teh daun melukakan hati sehingga 6 kali sehari boleh membantu melancarkan sistem anda dan membantu melegakan tanda-tanda jangkitan saluran kencing. Melukakan hati bertindak sebagai anti-radang dan boleh membantu mengurangkan kesakitan dan bengkak yang sering mengiringi jangkitan saluran kencing. Ia juga berfungsi sebagai diuretik, jadi ia meningkatkan aliran air kencing membantu flush bakteria daripada yang tidak baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar