Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi dan Mudah

Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi dan Mudah

Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi - soalan, bahawa lebih daripada 200 juta orang di seluruh dunia bertanya kepada diri sendiri. Jika anda membaca artikel ini, anda mungkin salah seorang daripada mereka - baik, anda telah datang ke tempat yang betul. Pada akhir artikel ini, saya akan berkongsi dengan anda kaedah yang akan membuat anda berkembang 3-4 inci lebih tinggi dalam masa kurang daripada 2 bulan. Kami juga akan mengkaji mengapa begitu ramai orang mahu menjadi lebih tinggi, dan akan ia benar-benar membuat hidup anda lebih baik. Jadi, membaca.

Ahli-ahli sains memberitahu kita bahawa sebaik sahaja anda lulus peringkat yang semakin meningkat - iaitu, kira-kira 21 tahun - anda tidak boleh berkembang mana-mana lebih tinggi. Sudah tentu, kita kini tahu bahawa yang tidak benar - terdapat banyak cara untuk menjadi lebih tinggi - meningkatkan tahap hormon pertumbuhan, atau menggunakan senaman tertentu yang membantu anda menetapkan ketidakseimbangan otot.

Kenapa anda ingin menjadi lebih tinggi?

Majoriti orang-orang yang mahu pergi meningkatkan ketinggian mereka adalah orang-orang - yang mungkin kerana yang akan membuat mereka lebih menarik, terutama kepada wanita. Jika anda melakukan sedikit penyelidikan anda akan mengetahui bahawa majoriti CEO yang terkenal atau orang yang berjaya dalam apa-apa usaha yang di atas ketinggian purata.

Sudah tentu, terdapat banyak orang pendek yang masih berjaya, dan menjalani kehidupan yang biasa dan bahagia. Walau bagaimanapun, biarlah saya memberitahu anda sesuatu: Jika anda bukan salah seorang daripada orang-orang, anda tidak boleh hanya "snap" dari isu anda.

Selagi anda kekurangan anda akan berasa rendah diri setiap kali anda berdiri berhampiran seseorang yang banyak lebih tinggi - itulah bagaimana otak anda adalah berwayar. Jika ini adalah sesuatu yang anda sering berfikir tentang, atau jika anda telah memilih pada di sekolah tinggi kerana itu, satu-satunya cara untuk menetapkan ia adalah untuk benar-benar menjadi lebih tinggi secara semula jadi. Yang akan memberi anda harga diri yang besar meningkatkan dan memperbaiki kehidupan anda banyak.

Cara terbaik untuk menjadi lebih tinggi adalah gabungan teknik-teknik yang betul:

Pertama, anda perlu pemakanan yang betul, untuk meningkatkan tahap hormon pertumbuhan. Ini termasuk memakan banyak protein dan amino-asid. Kedua, menambah pelbagai latihan boleh membantu banyak. Latihan yang membetulkan ketidakseimbangan otot adalah yang terbaik, kerana mereka juga akan meningkatkan kedudukan anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar