Bagaimana untuk Dapatkan Bantuan Dari Jangkitan Yis - Apa Adakah Ubat-ubatan Yang Beri Bantuan?

Bagaimana untuk Dapatkan Bantuan Dari Jangkitan Yis - Apa Adakah Ubat-ubatan Yang Beri Bantuan?

Apakah cara-cara untuk mendapatkan bantuan segera daripada jangkitan yis? Terdapat banyak rawatan termasuk over-the-kaunter ubat-ubatan boleh didapati. Jangkitan faraj boleh menjadi hodoh, tidak selesa dan juga menyakitkan. Terdapat Walau bagaimanapun, tidak ada sebab mengapa anda perlu menahan sakit dan ketidakselesaan lama. Lebih banyak anda mendidik diri sendiri tentang pelbagai jenis jangkitan yang boleh melanda anda, lebih baik bersedia anda untuk menyembuhkan dan menghalang mereka. Sama sekali tidak ada keperluan untuk anda mengalami keadaan kulit ini untuk tempoh yang panjang dan menemui cara anda boleh mendapatkan bantuan.

Setiap wanita telah menangani beberapa jenis jangkitan faraj seperti vaginosis bakteria semasa keseluruhan hidup mereka. Satu jangkitan biasa seperti di kalangan wanita ialah jangkitan faraj dan ini boleh menjadi satu pengalaman yang sangat tidak menyenangkan.

Bagaimana anda mendiagnosis jangkitan yis?

Menganggap sesuatu yang merisaukan anda jauh ke sana, tetapi adakah anda pasti ia adalah jangkitan faraj? Nah, anda boleh membuat keluar dengan pasti bahawa ia merupakan satu jangkitan faraj oleh keputihan yang cheesy dari pembukaan faraj. Kini sekali lagi, jika pelepasan berterusan dan adalah tebal, berwarna putih dan mempunyai bau yang kuat, maka kemungkinan anda mengalami jangkitan faraj pasti. Dan ini disertai dengan gatal-gatal yang teruk yang tidak akan hanya pergi!

Mendapatkan bantuan daripada jangkitan ini:

Beberapa penawar jangkitan sangat popular dan semula jadi adalah tersedia yang anda boleh gunakan untuk merawat masalah kulit ini. Kita akan membincangkan tentang beberapa daripada mereka di bawah.

Yogurt berlaku untuk menjadi ubat yang terbaik menenangkan yang boleh didapati untuk kelegaan segera dari jangkitan faraj. Semua yang anda perlu lakukan adalah untuk memohon yogurt tebal dan sejuk di kawasan yang terjejas di samping faraj. Anda juga boleh termasuk yogurt dalam diet anda untuk mendapatkan relief yang lebih cepat.

Cuka adalah nama isi rumah untuk mengubati penyakit tertentu serta tujuan pembersihan rumah. Dengan baik melawan gatal-gatal yang disebabkan oleh jangkitan faraj juga. Kaedah terbaik dan sesuai untuk menggunakan cuka adalah untuk memohon pada kapas dan memampatkan di kawasan yang terlibat secara luaran. Cuka juga boleh diletakkan dalam tab mandi untuk mandi dengan kerap.

Hidrogen peroksida adalah satu lagi bahan yang digunakan secara meluas oleh wanita di seluruh dunia untuk menghentikan rasa gatal-gatal yang disebabkan oleh Candida. Ia kadang-kadang digunakan sebagai douches dan juga luaran. Satu campuran cuka dan hidrogen peroksida dimasukkan ke dalam tab mandi anda boleh memberikan kesan menenangkan jika anda berehat di selama kira-kira setengah jam.

Jika anda berlaku untuk mendapatkan jangkitan di dalam mulut, maka anda boleh menyembuhkannya dengan mudah dengan berkumur dengan air yang dicampur dengan cuka cider. Ini akan mengurangkan rasa gatal-gatal.

Ini adalah sebahagian daripada kaedah rawatan yang paling biasa yang akan membantu mengurangkan kegatalan dan memberi kelegaan daripada jangkitan yis. Ia juga boleh menyembuhkan anda daripada jangkitan selama-lamanya. Jika anda mendapati bahawa kaedah ini tidak bekerja dengan baik untuk anda, maka anda perlu mendapatkan nasihat daripada doktor anda. Perubahan diet dan gaya hidup anda akan mengurangkan peluang daripada dijangkiti.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar