Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi Way Asli - The Tip Pertama Bagaimana Anda Boleh Meningkatkan Ketinggian Anda

Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi Way Asli - The Tip Pertama Bagaimana Anda Boleh Meningkatkan Ketinggian Anda

Petua Pertama: Merangsang Pertumbuhan Pengeluaran Hormon
Ini merupakan cara yang paling berkesan untuk mendapatkan beberapa inci di sini dan di sana untuk menjadi lebih tinggi. Walau bagaimanapun, berita buruk, kaedah ini mungkin akan bekerja hanya jika anda lebih muda daripada 24 (lelaki) atau 18 (wanita).

Sebelum saya masuk ke dalam bit berair, anda perlu memahami bahawa, apa dan bagaimana anda makan, dan apa yang kamu boleh merangsang hormon pertumbuhan yang akan membantu anda menjadi lebih tinggi! Jadi apa yang perlu anda ambil perhatian semasa anda makan?

1) Cuba untuk mengurangkan karbohidrat kerana terlalu banyak daripada mereka akan menghalang pengeluaran hormon pertumbuhan!
2) Juga, JANGAN snek atau minum minuman ringan di antara waktu makan! Ini akan menyebabkan pengeluaran insulin (hormon yang menukarkan glukosa menjadi glikogen untuk simpanan) yang seterusnya akan menghalang pengeluaran Hormon Pertumbuhan.

Selain daripada menonton diet anda, senaman juga merangsang pengeluaran hormon pertumbuhan! Jadi di sini adalah latihan yang boleh anda lakukan untuk membantu diri anda menjadi lebih tinggi!

1) Ia terbukti secara saintifik bahawa hormon pertumbuhan manusia yang dihasilkan pada kadar yang lebih tinggi apabila anda meluangkan masa 10 minit bersenam di laktat atas keamatan ambang, atau, mengangkat berat badan!
2) Latihan secara konsisten dan kerap juga boleh membantu tahap hormon pertumbuhan (bermakna anda akan mempunyai lotsa hormon pertumbuhan dalam sistem anda sepanjang masa!).

Perhatian: Tidak kira sama ada anda bersenam atau berehat atau bekerja, jangan lupa untuk minum air yang banyak kerana ia membantu untuk mendetoksifikasi badan anda dan ia membuat anda sihat dan membaca berkembang!

Kembali kepada topik, selepas bersenam, bekerja dan bermain, perkara yang paling penting adalah untuk REST! Jika anda tidak tahu, sebahagian besar daripada pemulihan berlaku apabila anda tidur. Jadi, jika anda mahu menjadi lebih tinggi, tidur lagi! Oh dan sudah tentu tidak lupa nutrisi penting seperti protein, kalsium dan vitamin D!

Mari kita merumuskan seluruh topik. 3 perkara penting untuk membantu anda menjadi lebih tinggi secara semulajadi adalah Diet, Senaman dan Tidur!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar