Apa Herba Boleh Lakukan Untuk Anda

Apa Herba Boleh Lakukan Untuk Anda

Ingin mengetahui lebih lanjut mengenai herba, vitamin, mineral, dan makanan tambahan yang lain? Anda boleh mendapatkan maklumat melalui pelbagai sumber. Satu tempat anda boleh cuba adalah buku. Anda boleh menemuinya di perpustakaan atau kedai-kedai buku seperti Barnes & Noble atau sempadan tempatan anda. Anda juga boleh pergi ke dalam talian dan mendapatkan buku-buku dari tempat-tempat seperti Amazon. Terdapat banyak laman web yang menawarkan pelbagai besar maklumat mengenai herba, termasuk tips yang semakin meningkat, bagaimana untuk memasak mereka, dan bagaimana untuk menggunakan mereka untuk membuat barang-barang penjagaan kulit seperti krim dan wangian, atau bagaimana untuk menggunakan mereka dalam detox badan.

Terdapat sememangnya banyak belajar mengenai herba dan bagaimana mereka telah digunakan sejarah untuk merawat pesakit, lama sebelum perubatan moden tersedia dengan mudah di kedai ubat. Perubatan moden telah menjadi seperti yang mudah bahawa ia telah membawa orang jauh dari rawatan herba semula jadi, dan ubat-ubatan preskripsi ke arah lebih mahal sebaliknya.

Jika anda berfikir untuk mengambil herba untuk mengubati penyakit tertentu atau untuk kepentingan umum anda kesejahteraan, anda harus memastikan bahawa anda memberitahu doktor keluarga anda dan mendapatkan pandangan profesional. Walaupun pendapat profesional seperti sedia ada di kebanyakan laman web, anda perlu berhati-hati dan melihat jika ia benar-benar sesuai untuk anda. Walaupun herba semulajadi dan tiada kesan sampingan, tindak balas kimia apabila campuran dengan herba yang berbeza mungkin menyebabkan badan untuk mempunyai reaksi tertentu.

Daripada membeli herba, anda sebenarnya boleh berkembang herba diri sendiri. Anda boleh mendapatkan nasihat profesional dari Herbologists untuk menasihatkan mereka mengenai cara dan jenis herba berkembang. Ia boleh sama ada dalaman atau jenis luar herba. Herba-herba organik boleh menjadi sangat berguna jika anda ingin taburkan mereka ke hidangan anda untuk wangian itu. Ia mengambil masa untuk berkembang herba dengan baik, tetapi apabila anda tahu bagaimana untuk melakukannya, anda akan mempunyai taman herba termasuk yang arif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar