Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi pada semua peringkat umur - Kebenaran Tentang Berkembang Lebih Tinggi

Bagaimana untuk menjadi lebih tinggi pada semua peringkat umur - Kebenaran Tentang Berkembang Lebih Tinggi

Berapa lama kamu dihabiskan mencari cara untuk menjadi lebih tinggi, biarlah saya menjimatkan banyak masa dengan memberitahu anda fakta-fakta, tidak ada pil ajaib yang akan meningkatkan ketinggian anda dalam sekelip mata. Satu-satunya cara untuk menjadi lebih tinggi adalah dengan menggunakan latihan yang direka khas regangan, atau dengan mengambil hormon pertumbuhan manusia.

Saya tidak akan mengesyorkan menggunakan hormon pertumbuhan manusia sehingga anda telah mencuba senaman regangan beberapa untuk sekurang-kurangnya 6 minggu, ramai orang tidak memerlukan hormon pertumbuhan manusia untuk meningkatkan ketinggian mereka, dan telah mendapat inci tinggi hanya dengan membetulkan postur mereka dan melaksanakan beberapa mudah senaman regangan, beberapa kali sehari.

The senaman regangan tidak dihubungkan secara fizikal mencabar dan boleh dilakukan oleh sesiapa sahaja di mana-mana peringkat umur. Pemakanan juga penting apabila melakukan senaman ini, hanya cuba untuk makan sihat 6 hari seminggu dan mempunyai merawat pada hari ke-7.

Makanan yang membantu kami menjadi lebih tinggi secara semula jadi.

1 # Kalsium memainkan peranan dalam

Menguatkan tulang dan gigi

Mengawal selia fungsi otot, seperti pengecutan dan bersantai

Mengawal selia fungsi hati

Pembekuan darah

Penghantaran mesej sistem saraf

Fungsi enzim.

2 # Protein dan asid amino

Protein dan asid amino memainkan peranan penting dalam membantu anda menjadi lebih tinggi secara semula jadi. Terdapat sembilan jenis asid amino yang tubuh anda memerlukan untuk berfungsi dengan betul ini adalah

Histidine, Isoleucine, Leucine
Lysine, Methionine, phenylalanine
Threonine, Tryptophan, Valine

Untuk senarai yang makanan yang mengandungi asid amino melawat blog saya

Ia adalah mungkin untuk mendapatkan ketinggian pada semua peringkat umur di bawah 60, menyediakan anda adalah semunasabahnya sesuai dan mampu bertubuh, saya mula saya bagaimana untuk mengembangkan perjalanan lebih tinggi pada permulaan musim panas 08, saya telah mendapat tiga inci tinggi sejak itu, Bagaimana saya mencapai ini? Dengan membetulkan postur saya, diet dan melaksanakan senaman regangan mudah ke dalam gaya hidup saya. Tiada cara yang cepat untuk melakukan ini tetapi jika anda benar-benar ingin menjadi lebih tinggi dan komited & sanggup melakukan perkara yang anda perlu, ia adalah sangat boleh dicapai.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar