Bagaimana Long Adakah ia Ambil Lulus Kidney Stone? 24 jam Dengan Batu Buah Pinggang Remedy

Bagaimana Long Adakah ia Ambil Lulus Kidney Stone? 24 jam Dengan Batu Buah Pinggang Remedy

Berapa lama masa yang diambil untuk meluluskan batu buah pinggang? Ramai doktor yang berkata minggu ke bulan dan beberapa doktor kesihatan semula jadi akan memberitahu anda hanya 24 jam. Siapa yang betul?

Malangnya, kebanyakan pesakit percaya doktor mereka apabila diberitahu bahawa air adalah cara terbaik untuk merawat penyakit ini. Namun beribu-ribu pesakit batu bekas buah pinggang mengatakan bahawa batu mereka telah lulus dengan ubat batu karang.

Dalam artikel ini, anda akan belajar 3 cara untuk membantu badan anda lulus batu anda dalam masa beberapa jam.

Mengapa Batu Buah Pinggang Remedy Works?

Batu karang ubat telah wujud selama beribu-ribu tahun. Oleh kerana penyakit ini sering disebabkan oleh kekurangan penghidratan (air), ia tidak menghairankan bahawa tarikh penyakit ini kepada beribu-ribu tahun yang lalu. Malah, negara-negara yang kekurangan air bersih mempunyai berjuta-juta orang yang mengalami penyakit yang menyakitkan ini.

Nasib baik, badan kita adalah sangat ajaib. Walaupun Albert Einstein adalah terkejut pada keupayaan badan. Dan salah seorang daripada mereka adalah keupayaan untuk mengepam buah pinggang dan buah pinggang membubarkan berasaskan kalsium.

Kebanyakan batu karang ubat bekerja dengan menggunakan asid semulajadi untuk membubarkan batu kalsium dan menggunakan makanan yang kaya serat (biasanya sayuran a) untuk mengepam buah pinggang. Berikut adalah beberapa tips yang anda boleh mendapatkan lebih berguna daripada air.

Batu Buah Pinggang Remedy Tips

1. Kerana hati tidak memainkan peranan dalam peraturan asas asid, ia adalah mungkin untuk mengambil asid yang cukup untuk memulakan melarutkan batu buah pinggang anda. Ramai orang mengesyorkan bahan-bahan seperti cuka epal cider atau jus lemon. Walau bagaimanapun, kebanyakan pakar-pakar kini bersetuju bahawa asid fosforik telah menunjukkan hasil yang terbaik. Perkara yang menarik mengenai asid fosforik ialah ia didapati di beberapa minuman biasa yang boleh dibeli di mana-mana kedai runcit.

2. Membilas buah pinggang anda selepas batu-batu membubarkan adalah sangat penting. Kebanyakan doktor kesihatan semulajadi mengatakan bahawa sayur-sayuran yang kaya dengan klorofil adalah pilihan yang terbaik. Terdapat banyak sayur-sayuran yang mengandungi klorofil tetapi wheatgrass, pasli segar dan asparagus telah sangat disyorkan oleh pelanggan kami.

3. Akhir sekali, anda juga perlu sedar bahawa pencegahan adalah sama pentingnya dengan ubatnya. Ramai doktor menyatakan, "Ubat yang terbaik adalah pencegahan." Dan saya tidak dapat bersetuju. Terdapat banyak faktor yang boleh menyebabkan anda untuk membentuk batu karang dan terdapat banyak cara untuk mengurangkan risiko anda dan membantu lulus dan mencegah batu karang. Satu lagi petua mudah seperti minum 12 gelas air sehari dengan 1 lemon telah terbukti sangat bermanfaat kepada pesakit. Hanya meminta doktor anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar